Powered By Blogger

Friday 20 January 2012

DARI HATI SEORANG PAKWE

sya suka tgok jari awek saya...cantik
betul nie...sungguh..
sampai tkot nak pegang...bukan takut patah...
takot nanti jari kita orang tak boleh tolong...
each other di suatu hari yang giler forever
depan yang maha esa..

saya suka tengok rambut awek saya..cantik..
betul ni sungguh...
sebab tu saya belikan tudung..bukan sebab..
jeles orang lain tgok...
tapi sebab saya nak tgok iklan rambut pantene dia smpai bila2...
bukan yang terbakar dek api neraka di suatu hari yang giler forever...

saya suka tengok body awek saya...cantik..
betul nie..sungguh...
sebab toe saya belikan dia telekung..
supaya masa dating dengan kekasih dia yang utama...
dia lagi cantik dan berseri menghadapnya..
saya pun tumpang dapat pahala...
pheh syoknya...

saya sedih tengok awek saya...
tak tido tak makan sebab rindu kat saya...
saya pun macam toe jugak...
ada problem yang sama..
dia tnya apa ubatnya...??
saya bagi tahu dia AL-QURAN untuk penenang jiwa..
semoga lebih cintakannya dari saya..

saya sedih tengok awek saya...
selalu pesan macam-macam kat saya...
makan..minum.....drive elok2
tapi bila tengok movie sama-sama
burn asar maghrib gitu jer..
berdosanyer say..

kesimpulanya,saya memang sayang dia..
nak jumpa dia giler forever...
yang forever punya forever..
di dunia dan di akhirat terutamanya..
janji nak share heaven sama-sama
semoga kami saling mengingati
dosa sendiri pun infiniti..
nak tanggung dosa dia lagipulak lepas nie..
semoga kami saling menginsafi diri
YA ALLAH ampunkan kami...

No comments:

Post a Comment